091026

Hejhopp!

Nu var ännu en helg slut och det är återigen måndag, helt sjukt vad fort helgerna går och veckorna med för den delen. Det har varit en hektiskt och händelserik helg. Fredagen spenerades med plugg, plugg och åter plugg. På kvällen så blev det lite fest på Ljungberska med delar av klassen och sedan Harrys, det enda alternativet i denna stad:S Där va det helt stendött som vanligt, så jävla tråkigt lönefredag och allt. Så det blev tidig hemgång.

I lördags så jobbade jag mellan 7 och 14, hyfsat mycket folk trots Citygross öppningen i veckan. Efter jobbet så bar det ut till Hölminge för slapp och god mat:) Skönt med en lugn kväll.

Igår så skulle jag jobbat mellan 8 och 15 men bytte med Patrik så jobbade 13 till 20 istället. Självklart så strular allt och dem ringer och sjukanmäler sig bara nån timma innan dem ska börja, så det var ju bara att sätta sig ner och ringa runt. Jag satt i en timma och ringde till alla på listan men ingen kunde så det slutade med att jag själv fick stanna kvar. Ibland så suger det att vara kassaledare!

Idag så är det plugg som gäller hela dagen, imon är det seminarie om modellering och jag har inte hajat någonting så snart bär det av till CIL för att diskuttera igenom skiten med Katharina:)

Ha en mysig dag i höstrusket:D...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0