091029

Hej på er!
Äntligen hemma efter en runda på stan. Har gjort alla ärenden nu så är ledig resten av eftermiddagen:) Det blev ett  besök på banken, för att sätta in pengar för en gångs skull;) Sedan så var jag och solade , handlade mat och så var jag vid farfars grav och la en fin sten efter som jag inte hinner dit senare i helgen.

I förmiddags så städade jag lägenheten och skar ut en fin Halloweenpumpa som jag fått av mormor:) Så jag tycker att jag har vatt effektiv och hunnit med en hel del idag. Nu ska jag laga köttbullar och potatismos för kom på att mitt i allt grejande så har jag inte hunnit äta!

Ikväll blir det bodycombat och mys med tjejerna:)...Hare bra..:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0