090902

Tjohoo!

Hann inte skriva imorse då jag började skolan så tidigt(klockan 9 hihi). Jag är ju fasen inte van vid att gå upp så tidigt. Jaja nu är jag iallafall hemma på lunch men ska snart tillbaka igen. Nu på morgonen så har vi haft affärsengelska, det var sådär. Kan väll inte påstå att jag fattade så mycket. Men det kommer nog:)

I eftermiddag ska vi har lektion eller vad man ska kalla det mellan 13 och 17 då vi ska få reda på vårat partnerföretag och grupperna vi ska vara i :S fy hoppas att jag kommer med några roliga som är beredda att jobba hårt och seriöst :P Så det inte blir med några segproppar!

Ha en bra eftermiddag, måste verkligen sticka nu...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0