090905

Godmorgon:)

Jag är såå jäkla trött idag! Helt sjukt, sitter i soffan som en zombie och orkar inte göra nått. Snart väntar sju timmar jobb också så fy sjutton. Får ta och gaska till mig lite! Jag har inte jobbat på två veckor så det känns lite konstigt men det ska nog gå bra:)

Gårdagkvällen var skitrolig! Den började återigen på Ljungbergska och det var ett skitroligt gäng som var där. Efter förferren så drog vi till Harrys där det väntade drinkar och tequilashots:P Kvällen avslutades såklart med pizza på torino:) Kom hem runt halv fyra snåret så kan ju vara därför som jag är så jäkla trött men va sjutton, man lever bara en gång!

Nej men nu ska jag nog ta och dra mig ur soffan och fixa lite...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0