090907

Godmorgon:)

Snart dax för skolan igen, idag blir det en heldag. Föreläsning 9-12 och sedan labb 13-16 och därefter blir det jobb med partnerföretagsarbetet. Men jag hoppas att jag ska vara hemma i någorlunda tid iallafall för hela veckan är lika fullproppad, så jag tror att jag lär behöva sömnen!

Jag har börjat hosta och snörvla som attans, men jag hoppas verkligen inte att jag ska bli sjuk nu för det har jag inte tid med! Jag får köra på dubbla koftor och halsduk idag, vädret är ju inte heller det bästa. Riktigt höstväder är det nu så man får väl vänja sig vid dimma och regn. Men det är faktiskt lite mysigt bara man slipper vara ute.

Nej dax att sticka:)...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0