090908

Idag har varit en dag då jag varit på hyfsat dåligt humör! Först gick jag upp klockan sju för att plugga attans, han läsa typ tio sidor på en timma. I denna takten så lär jag aldrig läsa ut boken. Sedan så bra det av till skolan igen för lite studietekniks utlärning. Booring!

Sedan så var det tandläkaren där jag fick reda på att jag åkt ner en grupp så jag fick den dubbla årsavgiften, suck nu ska jag betala 860 kronor om året istället för 450! Inte så farligt mycket men ändå.

Efter tandläkaren så var det arbete med projektarbetsgruppen och där gick det som vanligt katastrofdåligt! Hur svårt kan det vara att fatta lixom, vi fick hämta läraren 2!! gånger på att vissa inte kopplar men tror ni att det hjälpte? Ooo nooo, det klickade ändå inte. Herredud vad är det som är fel lixom?

När jag kom hem så var det plugg och matlagning på schemat, vilken dag!



Fint hjärta på maten iallafall:)



pluggpluggplugg..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0