090912

Goddag:)

Sitter i soffan och tittar twilight för sjuttioelfte gången, men den är ju så jäkla bra! Är sjukt seg och krasslig idag och halsen gör ont och jag är hes som jag vet inte vad. Så det fick bli en sjukanmälan inringd idag även om det är det sista jag gör. Så nu blir det sängliggande resten av dagen med en massa te och film:)..

Igår kväll va iallafall skitkul precis som alla andra kvällar dem här två veckorna:) Herregud vilket underbart gäng som går i klassen! Det känns som att vi känt varandra jättelänge och vi har hur kul som helst:) Så det kan verkligen inte bli bättre! Igår så var vi först på Ljungbergska och sen så blev det en sväng till Harrys mä:)

Nu måste jag hänga med i filmen, annars vet jag ju inte vad som händer;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0