090915

Goddagens på er alla pigga och glada!

Har dragit mig upp ur sängen och sitter i soffan och kollar Greys anatomi, lyssnar på Nsync och försöker piggna till. Blev senare än väntat igår, vi skulle ju bara dricka llite vin och kolla film. Men det blev mycket vin och mycket prat och skratt hela natten. Herregud jag har sagt det men jag säger det igen. Jag älskar folket i min klass! Så jäkla goa alla är.

Vi börja med att kolla American pie Beta house och det var väll typ bara jag som tyckte den var bra haha, sen så var det massa flams och trams och skratt haha och vid typ halv tre så fick vi den smarta ideen att kolla på en film till. Så då var det i taket lyser stjärnorna som sågs. Lite sorglig avslutning, men den är ju så bra:)

Nu ska jag snart ta en dusch och sen sticka ut till Lagan och fixa naglarna, dem är verkligen katastrof nu!..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0