090917

Goderafton:)

Ska snart krypa ner i sängen, tänkte bara skriva en liten trudelutt innan. Idag har det stått plugg på schemat hela dagen lång. Alltså denna jäkla bok vi har fatttar jag inte ett dugg av! Den är helt sjukt krånglig:S Bara massa data snack. Såååå tråkigt. Jag har även hunnit med en powerwalk, en hockey match och ett kassaledarmöte idag.

Troja spelade mot Almtuna och vann med 3-1:D sjukt bra match, mycket spännande! Det var riktigt kul med hockey, jag har inte gått på det på evigheter men det får det bli mer av i höst tror jag. 

Nu ska jag gå och lägga mig så att jag är pigg imonbitti:) Måste plugga hela dagen för på kvällen är det parddiiiieeee!! Harrys har grand opening på sin "nya" nattklubb så det ska bli sjukt kul.. 

Nattinatt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0