090918

Hej svej på er alla glada människor!!

Nu har jag tagit en paus i pluggandet, jag är redan trött på denna tråkiga bok med massa tråkiga figurer på engelska. Men jag ska kämpa och ta mig igenom den om det så är det sista jag gör!! Det kan ju inte vara så jäkla svårt som vi tror det är, det är bara för att det är på engelska som ingen fattar tror jag. Vi får nog köra ett seminarie snart och diskutera lite tro jag så att alla piggnar till lite:D

Just nu så dunkar Kid Crudi med day n night på spotify, är sjukt laddad för party ikväll:) Kommer bli så jäkla kul att dansa hela natten. Först så blir det förförfest hos mig med tjejerna, det ska lagas mat och blandas drinkar. Sedan så blir det förfestspalatset nr.1 Ljungbergska:D Och sen så väntar Harrys "nightclub" haha. Ja det ska bli kul och se hur denna kvällen slutar...

Nej nu ska jag ge böckerna en liten chans till innan vi laddar om för kvällen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0