090919

Godkväll=)

Äntligen hemma från jobbet, har vatt grymt mycket idag så nu är jag helt slut! Så nu har jag placerat mig i soffan och här tänker jag sitta kvar. Jag har laddat med ostchips, salsa, brieost, digestivekex, oliver och nya veckorevyn. Kan det bli bättre?! En riktigt slapp avslutning på kvällen med andra ord. Jag har inte vatt själv en enda kväll på två veckor nu, det händer alltid något. Men det ska bli riktigt skönt faktiskt.

Igårkväll var det riktigt kul! Vi började med att laga mat och kladdkaka här hemma hos mig och drack en massa goda drinkar. Efter deet så stack vi till Ljungergska, det var rätt segt där så vi stack till Harrys så fort dem öppnade typ. Där var en jäkla massa folk men riktigt kul!

Nej nu ska jag hugga in på snackset och läsa min tidning:)...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0