090922

Hejsvej!

Sitter och äter havregrynsgröt och ska snart bli upphämtat för att sedan bege mig mot sunnerbohov och kolla på hockey. Idag ska Troja möta Björklöven och vi hoppas verkligen på vinst! :) Det är jag Katharina och Malin som ska gå så det ska bli riktigt kul.

Dagen idag har bestått av plugg, löpning, matlagning och lite mer plugg. Alltså våran bok måste vara världens tråkigaste!!! Man läser och läser och läser men kommer ingenstans plus att man inte fattar ett skit. Men jag har snart läst så långt vi ska innan tentan så jag får väll fokusera på att fatta sen dem sista veckorna innan tentan:P

Dax att äta upp och sticka! Ha en trevlig kväll:D...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0