090924

Hejhopp!

Sitter här med näsan i böckerna och är allmänt seg och trött. Har haft föreläsning hela förmiddagen idag där vi hade frågestund, så nu känner jag mig faktiskt lite klokare på det här men det är ju frågan om jag vekligen är det. Men det är faktiskt rätt intressant, bara jag kan läsa klart alla kapitel i denna jäkla bok snart så tror jag att jag ska fatta när jag börja repetera. 

Nu ska jag snart cykla iväg till jobbet:S Halv fyra till halv tio blir det idag. Dem andra i klassen ska spela fotboll mot settarna och festa ikväll men det får jag hoppa över, så jäkla segt alltså! Jag vill inte jobba och missa allt kul! Vill mä va med:( Men det är väll värt det att slippa studielånen antar jag.

Igår kväll så körde jag afro och bosu med Katharina och Malin så jag kan knappt gå idag:S har sån jäkla träningsverk. Det får bli till att sitta stilla i kassan ikväll:P....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0