Film igen:P

Hej på er!

Nu har jag tagit igen mig i soffan lite efter dagens bravader:) Först så fixade jag naglarna ute i Lagan, dem blev superfina. Gjorde fransk som vanligt, men sen så satte vi svarta stenar på ringfingrarna:) Det blev ritkigt snyggt faktiskt.

Sedan så bar det av in till stan igen där jag mötte Martin och Daniel på Roddys, vi satt och snacka en stund och sen så gick vi till Nystrands och tog hål i öronen:P haha. Jag tag ett till i högra örat så att jag har två och Daniel tog i högra örat så att han nu har i båda. Grymt snyggt blev det! Martin bangade och sa att det var bögigt haha, men jag och daniel hade slagit vad i fredags om att göra det så vi var så illa tvungna.

Nu ska jag kolla på idol och sen så ska jag sticka iväg till Ljungberska för att kolla på film(utan vin ikväll tack och lov) Notebook ska vi se, det ska vara en riktig snyftare så vi får väll se hur lång tid det tar innan alla sitter och gråter:P...

Ha en bra kväll...



Fina naglarna:)



Fint:)...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0