Strålfors

Nu har jag vatt hemma ett tag och suttit och pluggat:) Känner mig faktiskt rätt duktig. Vi fick reda på våra partnerföretag den sista föreläsningen nu i eftermiddags och jag fick Strålfors:) Jag hamnade med Therese vilket va bra men den andra medlemmen i gruppen vet i fasen vad jag ska säga om. Men det blir ju vad man gör det till! Vi får hoppas att det går bra.

Nu har jag iallafall gjort färdigt pressreleasen som ska vara inne på onsdag, så nu kan jag fokusera på partnerföretaguppgiften som ska redovisas nästa fredag. Och så måste jag börja läsa i informationslogistikboken med. Jag trodde inte att det skulle vara så jäkla mycket på en gång men det är väll bara att vänja sig:)

Nu ska jag äta brocoli och bacongratäng, mumsigt värre:)

Lite bilder från gårdagens grillning med klassen:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0