100401- Skärtorsdagen

Godmorgon! :)

Har precis ätit frukost och plockat iordning lite här hemma, tänkte ta ett röj idag och städa och putsa fönstrena. Det behövs verkligen, jag fattar fortfarande inte hur jag kan stöka ner så mycket även om det känns som jag aldrig är hemma. Men städas behövs det och då får det bli så, fönstrena är inte putsade sen i höstat så det får bli lite påskastädning på de också:P

Idag är det 1:a april och våren känns som att den är här på allvar, nu vill vi bara inte ha något "april-väder". Jag vill att solen ska skina nu och fram till oktober typ och en massa värme på det. Sen kan det bli regn:)

Ha en bra skärtorsdag på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0