100403- Påskafton

Godmorgon!

Har varit uppe en stund för att packa ihop lite grejer till ikväll, ska till Emma och fira henne för hon fyller år på måndag och sen ska vi till garvaren och shakea till Ola:) Jag jobbar hela dagen mellan 10-18 så jag hinner inte hem i mellan ikväll så måste få med mig allt nu till jobbet.

Jag ska snart göra frukost till mig och Robin, jag har tvingat honom att måla påskägg med mig:P Är det påsk så är det! Då ska det målas påskägg så det så. Han ville sova men det satte jag stop för, elaka mig haha;)

Ha en bra dag och glad påsk!..



Mina påskägg jag fick igår. Från Robins mamma, från pappa och från mamma:) Tack så mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0