100404- Påskdagen

Hejhopp!

Har precis kommit hem från jobbet och satt mig i soffan, är sjukt trött nu efter jobb hela dagen. Har iallafall vatt lugnt idag så det va skönt. Nu har jag ätit toast, min nya favvomat, och ska ligga i soffan och bara slappa innan det blir sängen.

Gårdagskvällen va sjuukt kul! Först så va vi hos Emma som bjöd på god mat, efterrätt och en massa godis och chips. Efter det så rullade vi ner till Garvaren;) Där va det rätt folktomt med ändå sjukt kul. Ola va grym(iallafall de 3 låtar han sjöng:S) efter Ola så blev det en massa dans och sen pizza innan det va hemgång. Som sagt en sjukt lyckad kväll!

Nehe nu måste jag kolla på 2&1/2 men:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0