100405- Annandag påsk

Godkväll!

Sitter i soffan och bara softar och tar det lugnt, tittar på den sista Johan Falk filmen. De är så jäkla bra, typ som Beck:) Det är dock nyheter nu, tycker fasen att de kan ha nyheterna efter filmen! Man blir ju helt galen på alla avbrott i filmen. Och så blir man mörkrädd av att titta på nyheterna! Det är ju fan inte klokt det som händer runt om i världen eller runt om i sverige räcker det väl att säga! Var är vårt land på väg?!

Ja herregud men nu ska inte jag sitta och gnälla då blir jag bara arg. Är sjukt trött efter en heldag i förbutiken, så nu tar jag och går och lägger mig och titta klart på filmen i sängen och sen nanar:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0