100406

Hejsvej!

Jag är så jäkla glad just nu, jag klarade uppgift 1 plus alla VG delmoment helt själv utan någon som helst hjälp! Fy fan vad jag är bra alltså:P Jag har suttit och hållit på med den här uppgiften hur länge som helst och nu är den äntligen klar. Skönt!

Jag har även hunnit med att rensa landet, det va helt igenvuxet så kände att jag va tvungen att fixa det. Hoppad ju på vår nu så att jag kan sitta ute och då måste det vara fint därbak på uteplasten:) Jag tog även en powerwalk imorse ner till ICA där jag lämnade min handlingsplan och flörtade till mig jobbtiden i helgen:P

Nu ska jag ta en dusch och sen starta grillen, ikväll blir det mys med Robin som snart kommer hem från sitt träningsläger:) Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0