100409

Wihooo!! Mina nya glasögon har kommit idag! Äntligen, nu kan jag se något utan att behöva gå rund med mina gamla trasiga. Jag börjar bli trött på mina linser också för nu när det är vår och grus och sand på varenda väg så sitter hälften av denna grus och sand i ögonen när det kommer en vindpust. Kan ju tyvärr inte ta en bild då kameran är hos Emma fortfarande:P Ska kanske ta och pallra min dit och hämta den.

Har vatt en sväng i Älmhult med mamma idag, va hos naprapaten för lite massage och knäckning av ryggen och nacken. Det är så jäkla obehagligt när de tar mitt huvud i båda händerna och vrider tills det knäcker till, jag tänkte att shit nu blir jag förlamad:P haha. Men nu känner jag mig som en ny person, ingen nackvärk och ingen huvudvärk! :)

Fick även tips om vad jag ska göra för att inte få ont i knäet när jag springer, gött! Så nu hoppas jag att värken går bort så att jag kan springa igen:)

Ciao bello!


     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0