100412

Det är helt sjukt skönt väder ute idag! Solen riktigt gassar och himlen är blåblåblå! Det är 15 grader i skuggan utanför mitt fönster och hur gött är inte det lixom? Synd bara att man har suttit i skolan hela dagen med världens mest komplicerade kurs och övning.  Jag säger bara XHTML = blääää!!

Nu har jag nyss vatt ute på en löprunda och knäet gör ont igen:( Fan att det bara inte kan funka, jag vill ju kunna springa långrundor nu. Sprang 8 km i dag men de sista 4 så haltade jag och sprang helt snett. Men jag får väll ta och göra mina stretchövningar och hoppas att det går över.

Ska ta en dusch nu och sen plugga lite för om två timmar kommer Malin och Katta då blir det korvgrillning och skitsnack:) I like!



Soooooool!! :)



Svettig och trött efter löprundan:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0