100416

Jädrans vad jag är effektiv! Har fått massa gjort idag också. Jag gick halv åtta och städade lägenheten skinande ren, 3 timmar tog det! Men nu är det gjort och man kan andas luft igen och inte bara damm. Höll ju seriöst på att få astma här hemma:P Jag har plockat ut alla vinterkläder och lagt ner de i källaren samt rensat bland sommarkläderna. Jag har också tvättat 4! tvättar och läst två kapitel i min projektledningsbok. Oj vad jag känner mig duktig:)

Nu sitter jag och kollar på lyxfällen och slappar och väntar på att Thomas ska komma och hämta mig. Det blir att åka ut till Hölminge ikväll och bara ta det lugnt. Ska passa på att plocka lite vitsippor att sätta på borden i min rena, fina lägenhet:)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0