100419

Deppig, nere och förbannad det är jag just nu! Fan vad jag är less på allt, speciellt skolan! Fick komplettering idag på en uppgift som jag lagt ner en massa tid på:( Inte nog med det han skrev att det verkade som att jag bara gjort precis det som jag behövde och INTE lagt ner så mycket tid vilket gör mig förbannad! Jag satt för fan typ 15 timmar med skiten och försökte fatta hur man skulle göra. Och nu gnäller han på småsaker som jag skrivit i min rapport. IDIOT!!

Nu sitter jag  och håller på med uppgift 2 och inte fattar jag något där heller! Han förklarar ju inget på workshopsen och det skrev jag till honom i ett argt mail innan:P Tur att vi inte ska ha honom mer. Haha!

Efter att jag fått mailet med kompletteringen idag så gav jag upp plugget och gick och fikade med Ida och Linn, sedan så rensade jag plattorna på uteplatsen och ställde iordning utemöblerna som pappa kom med igår så nu är det så fint så! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0