100421

Hejhej:)

Håller fortfarande på men den här jäkla uppgift 2 men jag tror att jag har hajjat nu! Hoppas jag iallafall, då jag fick komplettering på den andra så vet jag inte om jag får vg men jag har iallafall gjort vg uppgifterna på denna med:P Ifallifall, så nu ska jag bara skriva klart rapporten och sen är jag färdig.

Blir nog en promenad nu i eftermiddag för att börja röra på knäet, jag vill inte att det ska göra ont så vi håller tummarna! Är dock jäkligt kallt ute och igårkväll så till och med snöade det:S Bu för detta vädret!

Jag har ätit lunch med Robin också, blev korvochstroganoff och sen vattenmelon till efterrätt. Vattenmelon är fasen underskattat!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0