100422

Nu sitter jag här igen med böckerna i högsta hugg och pluggar! Varje dag börjar med att vara helt tom och ledig men sen slutar det ändå med att jag sitter och läser i någon bok eller filar på ett arbete:P Idag så har iallafall jag och Terese börjat på våran partnerföretagsuppgift och vi kom riktigt långt. Imon så ska vi bli klara med resultatet och sen så är det bara analysen kvar! :)

En sak som slog mig nu är att det är bara EN månad kvar till Gbg varvet och jag har fan inte tränat någonting! Jag va ute och gick en runda igår men kände av knäet så det är lika bra att ta det lugn några dagar till:S Tröökigt! Vill ju få en bra tid! Men jag vilar mig iform det går det med:P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0