100429

Goddagens!

Äntligen hemma efter en heldag i skolan, men nu är uppgift 2 färdig och vi har fått massa bra tips för hur vi ska fortsätta med partneruppgiften så det känns bra! Har precis ätit bakpotatis och kalkonröra och nu ska jag snart köra lite styrketräning och sedan färga håret:)

Igår så hann jag inte skriva något för jag hade inte fem minuter över:P Först så var jag i skolan hela dagen, efter det så va jag och Linn på Öhrs kaffe med ica. Det va hur mysigt som helst och jag köpte limegröna ljus och en jättesöt limegrön våreld. När vi kom hem vid ca 21.30 så stack vi upp till Robin på Preem och åt korv:) En kanondag verkligen!

 

"Affären" eller snarare handelsträdgården, fanns massa pynt och växter



Mysigt..



Linn med fika:)



Min barnfika ;P



Kvällen avslutades på Preem med korv, godis och tidningar:)



Robin ville inte va med på bild så han gömde sig :) haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0