Bio:)

Hemm från bion igen, den va skitbra och rolig! Lite blandad och ibland förvirrande handling men ändå sådär sockersöt som jag gillar. Och slutet va sååå romantiskt;) Jag älskar romantiska komedier.

Hann även med en runda in på Gina men jag köpte ingenting! Helt otroligt;) Blev dock 1,4 kilo godis på hemmakväll :S Haha det va billigare om man köpte över ett kilo så då tänkte jag att jag gör det. Men på söndag så ska Robin börja äta godis igen och då tänkte jag att han skulle få massa godis av mig och det va faktiskt därför som jag köpte så mycket<3




Kommentarer
Postat av: Ida

men det är ju fortfarande basebollmodell och man ska ju ha den till sommaren när det är varmt! och så var den billig:P den på bikbok kostar ju 500!

2010-04-14 @ 08:53:05
URL: http://rubidium.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0