Borta bra men hemma bäst!

Hemma igen med höet och halmen och alla miljoner saker som jag släppat med mig:P Att jag alltid ska vara så kass på att packa, jag packar minst för en vecka längre än jag ska vara iväg haha. Men man vet ju aldrig vad det ska bli för väder eller vad som ska hända;)

Idag så har vi iallafall varit på IKEA, det blev lite smått och gott till lägenheten i höstens färger. Jag är väldigt mycket för att byta förg efter säsong:P haha. När jag lämnat av Ida och Jacob hemma hos de efter IKEA så körde jag hemåt direkt och fy vilken hemsk färd det blev. Storm, skyfall och översvämmningar hela vägen. Fick vattenplaning flera gånger och bara kanade runt på banan:S

När jag kom hem så satte jag genast igång med att städa lägenheten. Så nu är det så fint här hemma!:) Lila detaljer i köket och orangea i vardagsrummet:)  Jag älskar hösten!

Men nu är det dax att sova, nattinatt!



Trerätters på IKEA:) 41 riksdaler;)



Ida och Jacobs köttbullar, billigare med tre små än två stora;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0