Caddie:)

Hejsvej!

Precis hemkommen från jobbet och håller nu på att grilla och laga mat och väntar på att Robin ska komma hem från tävlingen:) Det blir grillad fläskfilé med sallad och vitlöksbröd, mums! Dagen idag har spenderats i förbutiken mellan 9.30 och 18, så nu är det skönt att ha kvällen fri och bara slappa.

Igår så gjorde jag caddiedebut åt Robin:P, det va en tävling på den danska/svenska touren i Landskrona och det va riktigt kul! Jag trodde att jag skulle klanta till mig och nysa när någon slog eller skrika när det kommer en geting eller göra något annat dumt men jag skötte mig rätt bra enligt Robin:) I torsdagskväll så satt jag och Robin och pratade om det och då sa jag att det va väl bara att dra vagnen och det va väl inte så noga men då sa Robin: -Jennie du fattar nog inte på vilken nivå det här är. Haha woops! Men jag klarade mig:)

Efter tävlingen så blev det en sväng inom Väla på vägen hem där vi åt på Tacohouse och Robin köpte en skitsnygg datorväska!

Nej dax att lägga på köttet så att det blir mat någon gång!

Nattinatt :)



Det är viktigt att kolla putlinjen!



Utslag!



Proffsig man ser ut:P



Maaat! Satt fint efter dagens runda:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0