Frölunda torg!

På grund av helt kasst väder idag så har jag hängt på Frölunda torg:) Det är sjukt vad stort det har blivit, när jag va här för typ ett år sedan så va det inte alls så mycket affärer. Så där har jag spenderat några timmar och kom precis hem. Det blev lite shopping idag med, bland annat en skolväska och en stor skön poncho till höstens kyliga dagar (me like!)

Nu så väntar vi på att Ida ska komma hem så får vi se vad söm händer sen. Det lutar åt pizza och filmkväll!
Ciao sålänge...



Dagens i regnet:)



Grymt gina!



Min nya favvoaffär, ge mig allt!!



Lunch! "Ciabatta" (lr stenhårt baguette) med brie och salami. Detta intogs med ett glas bubbelvatten. Endast 65 kronor, det är ju som hittat:P haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0