Göteborg:)

Godafton:)

Ligger i soffan och försöker hitta ork till att bädda soffan så att jag kan gå och lägga mig:P Ida dunkar åttiotalsmusik och försöker hitta outfit till 80 -talssittningen de ska ha. Gud vad kul det hade vatt! Det ska jag med fixa i skolan, man är jo trots allt aktivitetsordförande. Undrar bara hur många som kommit:P

Idag så har det varit lite strosande i stan med en del små inköp som resultat. Men inte alls så mycket som jag tänkt mig så det va ju bra:P Imon blir det nog en sväng igen om det inte regnar för då får det bli Frölunda torg istället:)



Blev ett par höststövlar:)



Syrran fixar med maten, tacoooos...



Den blev såhär god ;P haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0