Hej igen!

Oj nu är det verkligen rekordlänge sedan jag skrev här men sommaren medför så mycket saker som måste göras och hittas på så jag har varken haft tid, lust eller ork! Det som tar mest tid har varit jobbet, jag har verkligen jobbat som en idiot men jag hoppad att jag får en ordentlig lön för mödan när lönekuvertet kommer:P

Nu är iallafall jobbet slut för den här sommaren, gjorde sista dagen igår så nu är jag ledig i ca två veckor innan skolan börjar igen:D Perfekt med tanke på att det är Ljungbydagarna nu:P Fy fan vad kul det kommar bli, wohooo.

Igår inledde vi ljungbydagarna med att äta trerätters på terazza med pappa och sedan gå och kolla på almrock story, jag vet inte riktigt vad jag tycker om den. Lite för surrealistisk för min smak men ändå helt ok. Tänk att vi har så många duktiga skådespelare i Ljungby. Det är ändå rätt fantastiskt!

Idag så vet jag inte riktigt vad som händer, blir nog en runda på stan. Jag har redan varit nere en sväng på Smaak och skorett och fixat det sista inför modevisningen imon. Men blir nog en till sväng ner som om jag får med mig robin:P

Ikväll funderar vi på att ta det lugnt och bara kolla film för att sedan gå all in onsdag- lördag! :D

Ha det bra!















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0