1:a december

Goddagens!

Här sitter jag och gör allt förrutom att plugga, precis som vanligt. Det är väl konstigt vad mycket man måste göra när tentan är 2 dagar bort?! Och så effektiv som man är dagarna innan en tenta är man ju aldrig annars :P Det är liiite konstigt tycker jag allt!

Idag är det iallafall 1:a december så dagen började med uppstigning 07.00 för att se julkalendern. Vet inte vad jag tycker ännu, måste ge den några chanser till. På något sätt tycker jag att den liknar Greveholm lite, fast i sämre version. Inget slår ju Greveholm lixom!

Idag har vi en strålande vinterdag här i Ljungby! -11 grader och strålande solsken. Är väldigt glad att jag inte börjar förräns klockan 14, så jag inte behöver gå ut innan dess. Det va -18!!! när jag steg upp idag, huua! Men lite till borde det värma upp innan jag ska ge mig ut hoppas jag.

Nu ska jag laga mat och plugga lite till innan det är dax för skoolan..:)



Första luckan idag! :P



Just nu på baksidan:) Jag hoppas att det är sådant här väder i helgen när jag ska till Hölminge så att jag kan ta några fina vinterbilder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0