Full rulle :)

Hejhej!

Denna dagen började med att vara helt ledig med slutade helt fullbokad:) Jag kom på massa saker som jag va tvungen att göra så det blev full rulle. Jag började dock dagen med att ligga kvar i sängen och läsa ända tills nio (det är länge för att vara mig:P) sedan åt jag frukost och tittade på julkalendern, bara två avsnitt kvar nu:(. Efter frukosten satte jag igång med att koka knäck, det stod i kokboken att den skulle koka 15-30 minuter. Jag kokade den typ i 50:P men den blev perfekt!

Vid lunchtid så tog jag cykeln och cyklade till stan och köpte de sista julklapparna, gött! Jag passade också på att handla mat när jag ändå va ute, f*n vad kallt det va idag. Hemst att cykla, men kände hur känslen i kroppen försvann.

I eftermiddag så har jag griljerat julskinka, gjort cornflakesgodis och övat på zumban. Om det bara ville sätta sig i min hjärna, men det är som vanligt. När det är något som måste läras så vill inte hjärnan fungera, men annars så tar den tills sig en massa onödig fakta i tid och otid:P haha.

Nu är det dax för sista avsnittet av "Morden i Sandhamn", spännande värre.
Ha en trevlig kväll (imon är det dan före dan!!, wii) :)



Utsikt från baksidan idag = såå fint väder. Men ack så kallt, -23 grader :S



knäckbak på G!



Kvällsmat= lite jultallrik:) Mums! Får passa på nu för snart är ju julen över...



Den färdiga knäcken, grym blev den! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0