Helgen:)

Ny vecka igen med nya fullproppade dagar! Fy faen säger jag bara, skjut mig! Minst nio timmar om dagen i skolan varje dag och sen plugg på kvällarna :S Jag kommer ha fått en hjärtattack innan jul...Men vi har iallafall fått en hel del gjort i skolan idag på det nya caset och på torsdag ska vi göra så mycket som det bara går på den första p-uppgiften så till helgen hoppas jag att det ska kännas bättre i hjärtat.
 
Helgen va iallafall kanon! I fredags så va det i och för sig tenta på förmiddagen (som jag klarade!!!:D) med sen på kvällen så va det julavslutning på TC. Det va god mat och en jättebra föreläsning om att sätta mål och höja sin självkänsla. Sen på lördagen så jobbade jag på dagen och sen åkte jag direkt ut till Hölminge där vi firade lillejul med massa god julmat och spelade julklappsspelet. Jag med min vanliga otur vann ju inget såklart, men mormor va så snäll och gav mig en av sina klappar. Ett fågelhus som jag ska hänga utanför mitt fönster :D Söndagen va det jobb igen och sen plugg hela kvällen/natten :S



Julmat är bästa maten!



Mera maaat! :D



Glada jag:) 



Klappar..



Spelandet i full gång..:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0