Jullov!!!

Wiiiieeee!! Äntligen är det jullov:D Fy fasen vad gött detta ska bli! Men jäkla vad jobbigt det har varit den här hösten. Så sjukt mycket att göra. Men nu är det mesta färdigt så nu unnar vi oss några veckor med julledigt. Idag skrev vi tenta och den kändes förvånansvärt bra med tankte på att jag knappt har pluggat någonting:)

Efter tentan så satt jag och Terese och skrev färdigt ett av partnerföretagsarbetena så nu är det bara ett kvar! Men det tar vi i januari. Men lovet är ju såklart fullt med en massa annat, bland annat en hel del zumbadansande. Om en och en halv vecka, alltså på nyårsafton så har jag det första passet. I och för sig tillsammans med Marlene och Mia men ändå:)

När jag kom hem ikväll så julstädade jag lägenheten och tog in granen så nu är julstämmningen komplett. Mysigt värre! 

Nu börjar andra delen av Sandhamn och det är jättespännande! Så nu blir det lussekatter, glögg och tvmys:)  

 

Min fina gran:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0