Stockholm!

Hejsvej från Stockholm!
Sitter i lägenheten helt slut i rutan. Det har varit en lååång dag som började klockan 04.30 imorse. Vi började köra upp hit klockan 05.20 och va framme ungefär 10.30. Men sen skulle vi ju hitta till lägenheten också och det va inte det lättaste men hjälp av två mobilgpser. Helt kaos! Men efter många om och men så kommer vi fram.

Vi gick upp med väskorna och gjorde oss iordning för stan, sen går vi ner och ska köra bilen till parkeringen. Tror ni vi hittar eller? Näää!!! Efte typ en timma så är vi tillbaka vid lägenheten och hur glad tror ni att jag är då?? :P  Rädd som jag va om den lilla shopping jag skulle få;) Men vi hittade en parkering precis utanför och nu får bilen stå där!

En rolig sak som hända när vi körde runt va att jag plötsligt utropar helt glatt "titta stadshuset!" då blir robin skitarg och säger "skit i det nu!, detta är ingen jävla sighseeing, titta var vi ska istället" hahaha. Fan va kul det va haha! Turist, javisst! ;)

Nu har vi iallafall kommit hem efter många timmar på stan. Så jäkla trött och benen värker. Jag håller på att bli paranoid också ser en självmordbombare i varje hörn. Nu går ryktet också att Åhlens är bombhotat :S Usch jag kommer aldrig att bo i en storstad!!! 

Nej dax för sängen, imon är det zuuumbakurs!! :D Natti...



på väg



grekiskt till lunch= sovlaki



NK och Gallerian i julskrud:) 



utsikt över globen från lägenheten:)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0