Tentaplugg!

Fy vad jag är frustrerad! Ingenting sätter sig i huvudet och jag är så trött på att läsa samma saker om och om igen. Läraren sa att vi inte skulle lära oss i detalj utan mer få förståelse men jag tycker att det är lättare att lära sig definitionerna och förklara utifrån det, men denna gången verkar ingenting vilja fastna!

Nu har jag iallafall tagit en paus och bakar kladdmuffins. Det va en jättefin bild på receptet men jag är nog inte född till bagare:P haha. Att jag aldrig kan lyckas med att baka, jag vet inte vad jag gör för fel!

Före gräddningen. Allt är frid och fröjd, jag tog hälften med amerikanska muffinsformar och hälften med mina fina guldformar som jag tyckte skulle passa bra nu inför jul. Men det skulle jag nog inte gjort......



Såhär blev nämligen resultatet....



Fasen med! Jag som tänkte att jag skulle lägga upp de på ett fint fat och visa här på bloggen. Men ni får se mitt misslyckande istället :P haha
Det stod i receptet att man skulle fylla formarna rejält och jag fyllde ca 3/4 och ändå rann de över. 
De amerikanska muffinsformarna gick ju helt ok, däremot så får mina guldformar underkänt!
Jaja jag hoppas på att de är goda iallafall:D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0