100102

Helluuu!!

Har precis ätit lite lunch för magen kurrade rejält efter morgonens inventering. Finns det något tråkigare än att inventera? Jag tror fan inte det:S Jag tänkte att i år ska jag inte vara på specialen utan på livs, men var hamnade jag??!! På specialen såklart och vad rök jag på om inte strumpbingarna:S Herregud alltså, en miljon strumpor i olika färger och framför allt med olika streckkoder. Varför kan de inte bara sätta samma kod på samma vara??

Nu är det iallafall över för den här gången vilket är skönt:D Nu ska jag ta och läsa det sista! kapitlet i metodikboken och sen så ska jag slänga mig i soffan några timmar. Man blir trött av att stiga upp klockan fem på morgonen för att stå i fem timmar och räkna saker.

Ikväll blir det bio i Växjö:D Göta Kanal 3, undra om den är bra? Många säger ju att den ska vara skitdålig, men det återstår och se. Man måste ju få en egen uppfattning:) Ha en bra dag/kväll....






Det är ju bra skådespelare iallafall så jag tror att den kan vara bra:D...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0