100103

Hejsvej:D

Har precis klätt på mig underställ,  joggingoverall och termosar och gjort mig redo för en dag ute på Bolmens blankis. Idag skiner solen och det är riktigt kallt ute, perfekt för en dag med skridskor, pilkning och korvgrillning:) Mina skridskor va dock inte så slipade men jag hoppas att det ska gå bra ändå.

Igår så var jag på bio i Växjö, såg Göta Kanal 3. Den va bra men lite för overklig med spöken och massa andra konstigheter. Men iallafall en väldigt mysig kväll:) Var inne på stadium en runda innan bio och köpte ett par nya innegympadojjor, så nu jäkla ska det tränas! Beach -10 nu kör vi:P

Nej dax att sticka innan jag svettas ihjäl.. ha en bra dag på er...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0