100104

Goddagens:D

Har precis vatt på Hemköp och hämtat min kamera som nu har kommit:) Men klantig som jag är så missade jag att beställa minneskort så kan fortfarande inte ta några bilder:( Men skickade iväg en beställning nu så att jag hoppas att det kommer imon eller på onsdag eller torsdag blir det kanske eftersom det är röd dag på onsdag:S. Ååå vad jag är trött på röda dagar nu, vill ha vardag så att man kan komma in i lite rutiner igen.

Imorse så var jag iallafall och tränade, är riktigt stolt över mig själv:) Steg upp klockan åtta och satte mig på hojjen och trampade till TC. Det blev 5 km på crossen och 5 km på löpbandet. Nu jäkla måste jag ta tag i det här om jag inte ska ramla ihop och dö under GBG varvet:P Usch ångra mig nästan lite, 21 km är fan långt alltså:S Haha men har jag anmält mig så ska jag sjutton genomföra det också!

Resten av dagen har tillängnats metodiken och nu ska jag sätta mig och läsa några timmar till innan det blir at sticka ner till  Sunnerbohov för att kolla hockey:D Ha en bra kväll...<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0