100105

Hejhopp

Har precis kommit hem från skolan där jag och Katta har suttit hela förmiddagen och gjort kompletteringen på metodiken. Nu hoppas jag verkligen att den duger åt honom så att vi slipper göra om den igen. Efter vi var färdiga så bjöd Katta på lunch på Garvaren. Stekt fläsk med löksås = mumma! Så jäkla gott var det:)

Nu borde jag plugga lite på metodiken men jag pallar inte, det var värsta snöovädret när jag cyklade hem så jag är helt stelfrusen och vill bara lägga mig under en filt och mysa. Men jag måste fan plugga några timmar först, sen får vi se vad som händer. Blir så jäkla rastlös av att sitta stilla och plugga. Så får väll komma på något att hitta på ikväll:)

Pussss...!!


Kommentarer
Postat av: Ida

Kan du inte lägga ut en bild på din data? :)

2010-01-06 @ 17:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0