100109

Godmorgon:)

Klockan är 10.00 och jag har redan hunnit med ett avsnitt av Melrose Place, duschat och ätit frukost :). Är oväntat pigg med tanke på vinmängden igår, gick dock hem redan vid halv ett så det blev inte så sent. Men jäkligt kul var det! Och riktigt god mat fick vi med.

Nu är ju då tanken att jag ska plugga:S Jag orkar inte läsa mer om den här skiten! Gud vad jag längtar tills om en vecka, då är tentan och redovisningen gjort plus att jag har en ledig helg:).

Ska börja jobba vid ett så måste faktiskt ta tag i det nu, fick skjuts hem igårkväll också så måste gå till Linn och hämta cykeln innan jobbet med:S Kallt och långt.. menmen ha en bra dag:)




Goda drinkar:)



God mat:)



Födelsedagsbarnet:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0