100111

Goddagens:)

Har precis kommit hem från ICA där det har storhandlats. Nu har jag mat så att jag klarar mig i en vecka iallafall. Blev en massa mumsigheter, för denna vecka ska det lagas god mat mellan alla prov och redovisningar. Det behövs fan för att man ska orka med:)

Förmiddagen har tillbringats med att städa lägenheten så att den är fin till kvällen styrelsemöte som ska vara hos mig. Så nu är här så rent och fint. Julen är utstädad och jag unnade mig tulpaner till köksbordet och en illrosa primula till vardagsrummet. Så nu är här vårkänslor så det smäller om det.

Nu ska jag plugga lite till innan mötet:) 

Ha en bra kväll.....



 

Primula..:)





Jag älskar tulpaner! Ska ha det på mitt köksbord hela våren nu:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0