100113

Hejhej! :)

Nu är äntligen tentan skriver och det känns hyffsat bra:) Enligt mina beräkningar så borde jag klara den, men sen så vet man ju aldrig vad de förväntar sig. Om en fråga är på 5 poäng hur ska man veta vad som ska vara med då när svaret ska vara "kort&konsist"?? Men jag hoppas verkligen att det gick vägen!

Har även hunnit med att laga lite mat. Jag lyxade till det med kycklingfilè, tagliatteller, creme fraichesås och färsk stekt sparris:) Det blev över förväntan faktiskt, hur gott som helst.

Nu ska jag öva lite på redovisningen som är på fredag innan Limpan hämtar upp mig klockan halv sex för en tripp till Växjö för att kolla bio:) "Har du hört ryktet om Morgans" blir det idag. Gött med lite avslappning efter all plugghets...





Gottgottigottgott:)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0