100116

Pust, stånk, stön! Trött som attans, men kunde inte sova mer så lika bra att gå upp:) Kul kväll igår iallafall, först va jag och Malin hos Katta och drack lite vin. Efter det så stack vi bort en runda till Ljungbergska för att möta upp lite andra ettor, tvåor och treor. Sen bar det av till fyrornas examen på Gästgivaregården. Sjukt kul att se lärarna så fulla, haha. Bra förebilder där:P Magnus (VDn) vad terminstarten om att komma till Ljungby och plugga: "ni har inte kommit hit för att dricka öl" Haha men han va rätt bra på det;)

Nu ska jag lägga mig i soffan och slappa fram till två då det är jobb igen. När alla andra längtar till helgen så längtar jag till måndagen:P För då är jag "ledig" haha. Skolan är roligare än att jobba! Idag så orkar jag inte plugga det har jag gjort så jäkla mycket denna veckan så idag så tar jag ledigt!

Ha en bra dag:)...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0