100117

Hejhej:)

Har precis lagt ifrån mig psykologiboken, så nu får det vara slutpluggat för dagen! Herregud denna bok är inte kul alltså, engelsk med pyttesmå ord och jättestora sidor:S haha. Som tur va så kom mamma förbi en sväng innan med en semla annars så hade jag aldrig kunnat stå ut:) Nu har jag iallafall läst hälften av det som ska vara läst tills på tisdag och så tar jag den andra hälften imon.

Nu ska jag göra mig iordning för en liten tur till Växjö, det vankas bio igen:P Ikväll så ska vi se Snabba cash. Jag tror att den är skitbra!:) Innan bion så blir det Donken off course;) El Maco är så jäkla god, så den blir det. Den lär väll försvinna snart igen så gäller ju att äta den så ofta som möjligt nu:P

Ha en bra kväll:)!....




Bästa burgaren ever!!



Nya Beck/ Johan falk/Wallander?? Hoppas!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0