100119

Hejsan hoppsan!

Har nu slagit mig ner i soffan för att kolla på mästarnas mästare, har ju inte så många kanaler längre så då får man kolla på vad som erbjuds:) men det är faktiskt riktigt bra, så det funkar. Hoppas bara att Sjöberg åker ut, han är så jäkla kaxig!

Idag så har jag vatt i skolan 9-16, vi började en ny kurs idag: arbetspsykologi. Trodde att det skulle vara en riktig pina eftersom vi har tillsammans med ISM så att allt är på engelska. Men det var lätt att fatta och riktigt intressant. Läraren verkar också bra så jag tor att det kommer bli en kanonkurs:)

När jag kom hem så lagade jag fiskpinnar:) gottit värre! Har även hunnit renskriva mina anteckningar från dagens föreläsning så imon så ska jag börja med att skriva på dator istället för i ett block, det blir så jäkla kluddigt.

Har fått så jäkla ont i halsen så jag hoppade att träna idag och ska ta det lugnt istället:) Så det blir godis, te och en stor filt istället framför tvn:).....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0