100122

Hejpåer:)

Har suttit inne hela dagen och inte orkat gå ut. Har så jäkla ont i halsen och har fått en jättejobbig hosta:( Jag som skulle pumpa i morse, men fick ställa in det. Nu när jag väl kommit igång med att träna, så jäkla typsikt att bli sjuk då! Men jag har iallafall städat lägenheten så nu är den ren och fin:) Gött med rena lakan:P

Hade tänkt gå ner en runda på stan men orkar inte, alla ärenden får vänta tills på måndag istället. Får snart ta och skriva ner dem på en lapp för annars glömmer jag de. Det blir bara fler och fler saker som ska göras.

Ikväll så blir det en en slapp kväll i soffan med popcorn och film:) Gött att ta det lite lugnt, inget som måste göras. Eller jo men det får vänta tills måndag. Denna helgen ska vara skolfri, jag ska försöka iallafall;)

Ha en mysig kväll:)...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0